Belirli bir yaşa gelince katlanabildiğimiz insan sayısı azalıyor.Üniversitedeyken fakülteden arkadaşlarım ayrı,yurttan arkadaşlarım ayrı,daha yetmiyordu topluluklara girip oradan da yeni insanlarla tanışıyordum.Şu an iletişim de olduğum insan sayısı 15 20 falan.
Bana katılanlar?