Freud der ki: "İnsan,karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır."
Hayatın akışı içinde bir yerlerde bir şekilde hayatımıza girip çıkan herkesin izi kalır hayatımızda.Bu bazen iyi,bazen kötü izdir ama kalıcıdır.Kişilik,bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettiğimizdir.