Zehra

Gönlüm kocaman bir papatya bahçesi, Gözümün sana değdiği günden beri..
İnsan ve Duygular
Reklam
"En çok kendini, sonra sana iyi geleni sev.."
Hayat ve İnsan
Freud der ki: "İnsan,karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır." Hayatın akışı içinde bir yerlerde bir şekilde hayatımıza girip çıkan herkesin izi kalır hayatımızda.Bu bazen iyi,bazen kötü izdir ama kalıcıdır.Kişilik,bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettiğimizdir.
Hayat ve İnsan
Sen,anılması güzel bir söz ol. Çünkü insan,kendisi hakkında söylenilen güzel sözlerden ibarettir.
Mevlânâ Celâleddin Rumî
"Unutmayın ki,dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir."
Sayfa 340 - Martı Yayınları·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam