Zehra

Zehra
@zehraorhan

Zehra

, bir kitap okudu
8/10
·312 syf.·
1 saatte okudu
·
2022 3. kitabı
Irvin D. Yalom
8.2/10 · 9,4bin okunma
Reklam
"Ama beni kahredişini unutmamak Nastyenka! Senin o berrak, lekesiz mutluluğuna kara bir bulut gölgesi düşürmek; duyduğum acıdan yakınarak yüreğine dert olmak, onu gizli pişmanlıklarınla sızlatmak, en mutlu anlarda bile bir parça üzüntüyle çarpmasına neden olmak; onunla kol kola rahibin huzuruna yürürken o kapkara buklelerine tutturduğun narin çiçeklerin bir tanesini bile kırma ihtimali... Ah, asla, asla! Senin göğün hep berrak olsun, tatlı gülüşündeki ışıltı ve dinginlik hiç eksilmesin; bir başka yalnız, minnettar yüreğe bahşettiğin o bir anlık mutluluk ve neşe için talihin hep açık olsun! Tanrım bir anlık mutluluk! Koskoca bir ömürde az şey mi?.."
Sayfa 62·Kitabı okudu
"Ah! Mutlu bir insan ne çekilmez oluyor bazen! Ama sana kızamam ben..."
Sayfa 44·Kitabı okudu
"Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle berraktı ki, onu gören kendine sormadan edemezdi: Nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor? Bu da gençlere özgü bir sorudur sevgili okur, hem de daha ilk gençliğini yaşayanlara, ama Tanrı'dan dilerim bu soru gönlünüze sık sık doğar.."
Sayfa 3·Kitabı okudu