Zehra Öztürk

Zehra Öztürk
@zehraoztrk16
TEŞEKKÜRLER ÇOCUKLAR
Türkiyenin bir olduğu tek konu futboldur. (Milli Takım) Ne olursa olsun insanları bu şekilde görmek biraz da olsa sevindirdi. Evet çok haksızlık gördük. Özellikle Merih Demiralın 2 maçlık ceza alması gibi ama buna rağmen iyi oynadığımızı düşünüyorum. Kadro çok dinamikti .Tabii ki teknik direktörün hataları da vardı. Neyse şimdi tüm maçı yorumlamak istemiyorum. Umarım gelecek maçlara da bu tempoyla daha da iyi bir şekilde çıkarız. İyi akşamlar. Tabii iyiyse....
Türkiye
Reklam
Ah Be
Mutsuzdum Milli takım da elendi daha da mutsuzum.
Türkiye
Ses
Sivaslı Ali seni de unutmayacağım.