Zehra yayla

Zehra yayla
@zehrayayla
“Bugün boşuna geçirdiğin gün, yarın ölen birinin gerçekten yaşamak istediği gündür." (Kim Seungmin)
Puan vermedi·272 syf.··
2025 38. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 27 Mayıs 2025 17:55
Kitabın sonunda ağladım. Zaten bu şekilde üzücü kitapları seven bir insanım. Petey'in haksız yere akıl hastanesine gönderilmesine gerçekten çok üzülmüştüm. En sevdiğim kitaplar arasında yer alıyor. Büyük küçük demeden herkesin okumasını tavsiye ettiğim bir kitap. Özellikle bunun gerçek bir hikayeden uyarlanması... Bu kadar güzellik bir kitaba fazla. Ben Mikaelsen gerçekten bu işi biliyor ve ona buradan sesleniyorum: Yazmaya devam edin lütfen. Zehra Yayla
PeteyBen Mikaelsen · Beyaz Balina Yayınları · 20146,5bin okunma
Emsal isimli okura yanıt verildi
Zehra yayla
Teşekkür ederim 😊.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocukluğunu Görmek
"Çocukluğunu görmek, bir çocuğun senin küçüklüğüne benzer şeyleri yaparken onu görmek demek değildir bence. Bence, çocukluğunu görmek, içindeki küçük çocuğun uykusundan kalkması, neşelenmesi, hayatı tekrar toz pembe görmesi, kısacası insanın tekrar küçük bir çocuk olmasıdır." (KİTAP SPOİLERI)
Doruk G isimli okura yanıt verildi
Zehra yayla
Rica ederim Doruk Bey 😊.
Çocukluğunu Görmek
"Çocukluğunu görmek, bir çocuğun senin küçüklüğüne benzer şeyleri yaparken onu görmek demek değildir bence. Bence, çocukluğunu görmek, içindeki küçük çocuğun uykusundan kalkması, neşelenmesi, hayatı tekrar toz pembe görmesi, kısacası insanın tekrar küçük bir çocuk olmasıdır." (KİTAP SPOİLERI)
Doruk G isimli okura yanıt verildi
Zehra yayla
Çok merak ettiyseniz söyleyeyim Doruk Bey. Yazacağım kitapta böyle bir söz geçecek 😄.
Puan vermedi·192 syf.··
2025 51. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 30 Temmuz 2025 15:29
Merhaba okurlar! Umarım cumartesi gününüz güzel geçiyordur. Çok uzatmadan konuya geçeceğim. Bugün çok sevdiğim bir yazardan, çok sevdiğim bir kitabı olan "Ardıç Kuşunun Şarkısı"nın incelemesini yapacağım (özlemişsinizdir beni). Kitap üzücüydü. Ki beni tanıyanlar benim üzücü kitaplara bayıldığımı bilir. Can, ilk önce annesini kaybetmiş, sonra doğup büyüdüğü yerden taşınmış, üstüne üstlük yaralanmış, yetmezmiş gibi çok sevdiği birini daha kaybetmiştir. Kitap, üzücü olmasının yanında çokta güzeldi. Can'ın istediği gibi bir yazar olmasını çok sevdim. Bende kitap yazıyorum İnşallah çok büyük olmasada küçük bir üne kavuşabilirim. Hayat bu. Bazı insanlara çok iyi davranırken, bazılarına kötü davranabiliyor. Ama, her kötülüğün içinde bir iyilik, her iyiliğin içinde de bir kötülük vardır (Ying ve Yang). Tıpkı, Aydilge'nin şarkısındaki gibi: Hayat şaşırtır hep zaten. :) Zehra Yayla
Ardıç Kuşunun ŞarkısıMustafa Orakçı · Timaş İlk Genç · 202390 okunma
Doruk G isimli okura yanıt verildi
Zehra yayla
Umarım olurum Doruk Bey. Bende burayı özlemişim. Yorumunuz için teşekkür ederim ❤️.
Yüz alıntı... Daha nicelerini ve tanıdıklarımın da yüz alıntı atmasını görürüz İnşallah.
Doruk G isimli okura yanıt verildi
Zehra yayla
Teşekkürler Doruk Bey ❤️. Sizin de yapacağınızdan eminim 😊.