Kesinlikle çok güzel bir kitap. Anlatımı çok yalın. Beyhan Bey'le sanki karşılıklı bir seanstaymisim gibi ilerledi. Gerçekçi örneklerle yazdığı konuları desteklemesi de ayrıca hoşuma gitti. Benim gibi kisisel gelişim kitaplarını okurken çabuk sıkılanlardansaniz kesinlikle tavsiye edebilirim.