-Neden kör olduk?
-Bilmiyorum,belki bir gün nedenini öğreniriz.
-Ne düşündüğümü söyleyeyim mi sana?
-Söyle.
-Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük.
-Gören körler mi?
-Gördüğü halde görmeyen körler
-Ölen yaşlı komsuyu gömdükten sonra -
"Yeniden ortaya çıkacak mı"diye sordu koyu renk gözlüklü kız.
"O mu,hayır " diye karşılık verdi doktorun karısı. "Fakat yasayanların kendi kendine ortaya çıkması gerekiyor,ama bunu yapmıyorlar."
"Biz simdiden yarı ölüyüz" dedi doktor.
"Hayır, yarı canlıyız,diye karşılık verdi karısı.