Kitabı okumadan önce dizisini izlemiştim ve diziyi çok sevdiğim için kitabını da okumak istedim. Fakat kitabı dizisi kadar sevemedim. Kitapta oldukça düz bir şekilde anlatılan bu hikaye, dizide daha duygulu ve hisli idi. Kitabı okumak isteyenler okumayıp dizisini izleyebilirler.
“Hayatı boyunca bir manzara resminden ibaret olduğunu sandığı şeylerin gerçek olduğunu fark etti bir anda: Yabancı kentler gerçekmiş, ünlü sanat eserleri de, metro sistemleri de, Berlin Duvarı’nın kalıntıları da. Adı paraymış bunun; dünyayı gerçek kılan madde. İnsanı yoldan çıkaran, seksi bir nesne.”