Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
Merhaba! :)
Merhaba bu saatte uyumayan Ve bu yazıyı okuyan. Sana bir sır vereyim mi? Her şey çok güzel olacak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun."
"Sevmemeliydik."
"Cem adrian"
Şimdi yat uyu, kovdum hayaletleri yatağından uyu Koydum güzel düşleri başucuna uyu Söktüm geceden karanlığı, çaktım yerine yıldızları Sen yeter ki, sen yeter ki rahat uyu.
"Sıkıntılar gecedir. Dinlen kederlenme, sabah elbet olacaktır. Mevlana"