Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
Yolun sonu belli, herkes ölüyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşte ben, öyle sevdim seni...
Uykusuzluktan gözlerim vücudumu terk edecek diye çok korkuyorum :D
Kapattığınız sadece lambanızın ışığı olsun. Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin iyi geceler… :))