Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
"Cenneti görmemiz için gözlerimizi açmamız değil, belki de kapamamız gerekir." 
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hala rüzgardan medet umuyorum...
İyi geceler, beni sevmeyi unutma.
Ne zaman içimden sana ait birşeyleri söksem. Kendimi parçalamış gibi oluyorum...
Şiir
Zaten kimse hak edenleri özlemez.