Zelişha

Zelişha
@zelis06arslan
Unutulur gidersin, kaldırırlar rafa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana kalırsa Bana kal...
"Cenneti görmemiz için gözlerimizi açmamız değil, belki de kapamamız gerekir." 
Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hala rüzgardan medet umuyorum...
İyi geceler, beni sevmeyi unutma.