Olay hikayesi mi durum hikayesi mi anlamadım.duygu çok iyi aktarılmış ama iki olay arası bazen iki sayfa farklı konu geçiyordu tam duygulanacak veya his bana geçti dediğim yerde farklı bir şeyden bahsediyordu çoğu yeri merak edip ulaşmak için hızlı okudum pek benlik değildi sanki ama sonu çok güzeldi Allah herkese helaliyle helal şekilde kavuşmayı nasip etsin:)