Ama gençlik, hayvanmış gibi olmaktır zaten sadece. Hayır, sadece hayvanmış gibi olmak değil de hani şu sokaklarda satıldığını dikizlediğiniz minik oyuncaklardan biri olmak gibidir, teneke ve içi zemberekli ve üstünde kurma kolu olan ve gırr gırr gırr diye kurunca gitmeye başlayan, yürüyen filan minik heriflerden biri olmak gibidir, ey kardeşlerim. Ama DOSDOĞRU GİDER VE BİR ŞEYLERE ÇARPAR BAM BAM ve YAPTIKLARINI ELİNDE OLMADAN YAPAR. GENÇ OLMAK BU MİNİK MAKİNELERDEN BİRİ OLMAK GİBİDİR