zepi

zepi
@zepivski
“Ben İmparator'un değil İmparatorluk'un uzun yaşamasını istiyorum.”
Sayfa 168 - Muad’Dib
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı eylemlerin sonu vardır ama başlangıcı yoktur; bazıları ise başlar ama bitmez. Her şey gözlemcinin nerede durduğuna bağlıdır.
Sayfa 139
Alıntı
Birinin eylemleri kötü sonuç doğurmuşsa, o kişi yaptığı açıklamalara göre değil, sebebiyet verdiği bu sonuçlara göre yargılanmalıdır.
Sayfa 63
Alıntı
Alia, annesini hem sevip hem de ondan nefret etmesini hiç tuhaf bulmuyordu. Zorunlu bir dengeydi bu ve suçluluk hissine yol açması gereksizdi. İnsan sevmekten ya da nefret etmekten nasıl vazgeçebilirdi ki?
Sayfa 28
Alıntı