kitap eksik gibiydi. yazar fazla uzatmayayım derken hızlı hızlı geçmiş herşeyi hissi verdi bana. oğuz' la beste' yi okulda tanıştırıp böyle birkaç olay yaşatıp, sonlara doğru da metroya falan binselerdi daha güzel olurdu gibi geliyor.. ama kitap metroya binmesiyle başlıyor kızın falan. yan karakterlerin neredeyse hepsi o kadar rahatsız edici ve gıcıklardı ki.. hatırladıkça bile rahatsız oluyorum. çerezlik bir kitaptı bence. okunabilir.