abi kafanda kurbağa var

abi kafanda kurbağa var
@zereen
༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽
after-1
3/10
·576 syf.·
2021 20. kitabı
18+ sahneleri olan kitaplar beni rahatsız etmez ama after serisinde o kadar ayrıntıya girmişti ki sex sahnelerinde cinsel sorunlardan tut da boşalamama sorununa kadar.. çok fazlaydı 18+ sahneler diyemeyeceğim. ayrıntılıydı gereksiz saçma ayrıntılıydı. bunun dışında akıcı klişe bir aşk kitabıydı. ve çevirmen o kadar kötü çevirmiş ki.. kitapta lezbiyen bir çift var ve kızlardan birini (tristan) 5 kitap boyunca erkek sanarak okudum. yani çiftin lezbiyen olduğunu instagram parodi hesaplarına bakarken farkettim ardından filmi izleyincede doğrulanmış oldu falan :d. cidden daha anlaşılabilir yazabilirdiniz. sonrasında 4. kitapta yan karakterlerden biri evleniyor son sahnelere doğru AMA KİMLE? oha yani dediğinizi duyar gibiyim evet kiminle evlendiği kesinlikle anlaşılmıyor. 2-3 tane de ihtimal var.. parodilere falan da baktım ama yok oradada. cidden kiminle evlendiğini de yazarsın yani. saçmalık. tavsiye etmiyorum. çok merak ederseniz filmi var: g.co/kgs/TpsH8o not: 5 kitaptan oluşuyor 5. kitap yan kitap gibi birşey 4 kitap sayılır. tamamlanmış seri.
After 1: KarşılaşmaAnna Todd · Pegasus Yayınları · 20151,893 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
gelecek için endişeli geçmişi geçtiği için pek bi neşeli vadedilen ömrü odasında harcıyo evet ve hayalleri tek reçetesi
ölüme fısıldayan adam :*
9/10
·424 syf.·
2021 18. kitabı
ya ben bu kitapları nasıl ciddiye alıp 2 günlük sevgilisi uğruna ölen vs. var anlamıyorum bu bir kurgu, gerçek ya da yaşanmış bir olay değil. bunun bilincinde olarak okumazsanız salak salak kitaptaki olayları, karakterlerin davranışlarını ciddiye alır ve uygularsınız sonrasında yazarı bu sebeple eleştiremezsiniz sorun sizde. neymiş bunları okudukları için intihar ediyorlarmış. hah. yorumuma geçeyim. kitabın konusu çok hoş. yosun' un özgürle bulaştığı işleri okumak çok eğlenceliydi. karakterlerin geçmişleri birbirinden üzücüydü. normalde dramatik geçmiş sahneleri beni sıkar ama bu kitapta hiç sıkmadı. 14' ünden küçükler okumamalı diye düşünüyorum. tavsiye ederimm ^^. not: 2 kitaptan oluşuyor seri. 2. kitabın adı kibrit çöpü mezarlığı. 3. kitap çıkacak ama ne zaman çıkacağı meçhul.. uyarı: 18+ sahneler var.
Ölüme Fısıldayan AdamBüşra Yılmaz · Epsilon Yayınları · 202014,7bin okunma