ya ben bu kitapları nasıl ciddiye alıp 2 günlük sevgilisi uğruna ölen vs. var anlamıyorum bu bir kurgu, gerçek ya da yaşanmış bir olay değil. bunun bilincinde olarak okumazsanız salak salak kitaptaki olayları, karakterlerin davranışlarını ciddiye alır ve uygularsınız sonrasında yazarı bu sebeple eleştiremezsiniz sorun sizde. neymiş bunları okudukları için intihar ediyorlarmış. hah. yorumuma geçeyim. kitabın konusu çok hoş. yosun' un özgürle bulaştığı işleri okumak çok eğlenceliydi. karakterlerin geçmişleri birbirinden üzücüydü. normalde dramatik geçmiş sahneleri beni sıkar ama bu kitapta hiç sıkmadı. 14' ünden küçükler okumamalı diye düşünüyorum. tavsiye ederimm ^^.
not: 2 kitaptan oluşuyor seri. 2. kitabın adı kibrit çöpü mezarlığı. 3. kitap çıkacak ama ne zaman çıkacağı meçhul..
uyarı: 18+ sahneler var.