Zêrîn

Zêrîn
@zerin_8
Gul di gulanê de şîn dibin lê ya min, rihê min tarî dibe.
Nereden bilebilirdi insanoğlu ? Varlığının sonuçlarını. Hepsinin de yanıtı aynıydı: Hiçbir yerden.
Sayfa 305·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de hayat, yanlış anlayınca güzeldi. Sadece yanlış anlayınca, ama her şeyi...
Sayfa 280·Kitabı okudu
- "Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar ?" Diye söze girmişti Kızılderili. "Onlara ne olacak ?" - "Onlarda göğüslerinde bir et parçasıyla, canlı canlı çürüyecekler. Ve buna da, yaşamak demeye devam edecekler."
Sayfa 251·Kitabı okudu
Derdi korku değil, korkuyu beklemekti. Ve korkuyu beklemek, korkudan beterdi.
Sayfa 222·Kitabı okudu
Biri için ölüm kalım meselesi olan, diğerinin gözünde toz kadardı.
Sayfa 203·Kitabı okudu