ç.

ç.
@zeryaiz
kimi insanın yüreği karanlık. iletiler bana ait değildir.
her insan içinde kendi karanlığıyla doğar
Reklam
uğraşarak düzeltemediklerinden vazgeçerek kurtulursun
kafeste beslenen bir kuş gibi olmayacağım diye düşündüm. kafesin kapısı açıkken bile uçamayacak kadar aptal olmayacağım.
benim için açık olan tek şey glaukos'un yüzü, yakışıklı başı ve kederleriyle biraz nemli olsa da bana baktığında daima gülümseyen samimi gözleriydi
azıcık yaklaşsalar ya deprem oluyordu ya yangın.
Reklam