zerya zerya

Hayatı kutsamalıyız
"Yılı, ayı, günü saymaya gerek var mı!" Diye bağırdı Markel. "İnsanın mutluluğun derinliklerine varması için bir gün bile yeter. Ne diye birbirimizle kavga ediyor, böbürlenip kin tutuyoruz. Hep birlikte hemen bahçeye inmeliyiz; gezmeli, eğlenmeli, birbirimizi sevmeli, kucaklaşmalıyız, hayatı kutsamalıyız!
Sayfa 385 - tib·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya çoktandır başka yola sapmış, yalanı gerçek diye kabul etmiş, herkesten aynı yalana katılması isteniyor...
Sayfa 401 - tib·Kitabı okuyor
Kendini bilme ve bilinçlilik, onu yabancılığa ve yalnızlığa sürükler.
...hepimiz birbirimize karşı suçluyuz...
Sayfa 385 - tib·Kitabı okuyor
"ağlama; hayat cennettir, hepimiz cennetteyiz, yalnız bunu bilmek istemiyoruz. Bilmek isteseydik hemen yarın bütün dünya gerçek bir cennete dönerdi."
Sayfa 384 - tib·Kitabı okuyor