Esم‎a

"O zamanlar birbirimizin sesini duyabilseydik...Ne kadar iyi olurdu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Senin sesini duyamadığım için birçok zorluk yaşadım."
İşida Şooya·Kitabı okudu
"Belki de kendi kendime çok uzakta olduğunu düşündüğüm şeyler uzanabileceğim kadar yakındır."

Esم‎a

, bir kitap okudu
8/10
·200 syf.·
2 saatte okudu
·
2025 2. kitabı
Yoshitoki Oima
8.6/10 · 765 okunma
Sessizliğin Sesi 1
İlk defa manga okuyorum. Öğrencim okumam için verdi beğenirsem devamını da verecekmiş :) "Öğretmenlerin öğrettiği hiçbir şey ilgimi çekmiyor. Gandi'nin kim olduğu... İnsanların evrim süreci... Kaptaki suyla kaç kovanın dolduğu... Bütün bunlar kimin umrunda? Benim en çok bilmek istediğim can sıkıntısını nasıl yok edeceğim."