İlk defa manga okuyorum. Öğrencim okumam için verdi beğenirsem devamını da verecekmiş :)
"Öğretmenlerin öğrettiği hiçbir şey ilgimi çekmiyor. Gandi'nin kim olduğu... İnsanların evrim süreci... Kaptaki suyla kaç kovanın dolduğu... Bütün bunlar kimin umrunda? Benim en çok bilmek istediğim can sıkıntısını nasıl yok edeceğim."