nârince

nârince
@zeyneb221
write it on the skyline, all we had is gone now
"İyi olmak insanın doğasıyla uyumlu olmasıdır. Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemli şey kendi yaşamıdır."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Çocuklar ilkin anne babalarını sever; büyüdükçe onları yargılamaya başlar, nadiren de affederler."
"Günümüzde insanlar her şeyin fiyatını biliyorlar da hiçbir şeyin kıymetini bilmiyorlar."
"Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi."
"Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan bir çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu."