"İyi olmak insanın doğasıyla uyumlu olmasıdır. Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemli şey kendi yaşamıdır."
"Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi."
"Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan bir çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu."