zeynep özaltun

Sen gidince keder kaldı , keder. Ayrılık bulutlarından arzu yağmuru yağıyordu ve bu , göğüs kafesime düşmüş bir parça eti yakıyordu. Ben eriyordum ; kelebekler değil, melekler hayret ediyordu. Bu, henüz ellerin parmaklarını koklamadığı zamandı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
K'siz Ş'siz Aşkın Hikayesi Herkes Allaha doğru açılan bir penceredir, eğer üzgün olursa. Eğer çok derin bir üzüntü içinde olursa.

zeynep özaltun

, bir kitabı okumaya başladı
Mustafa Mestur
7.3/10 · 21 okunma
‘akıl gözünün dürbünüdür, ileriyi gören bir adesedir aşkla kuvvetlenmiş bir göz için varılamayan hiçbir güzellik yoktur.’