Fakat adına kader, rastlantı ya da ne dersek diyelim, o belirlenemez, önceden kestirilemez, denetlenemez olaylar zinciri, isteğimize göre sıralanamıyordu işte...
Gözlerinin önünde gelecekleri çalınıyor, bana mısın demiyorlar. Bu şehrin insanları çok vicdansız, çok vefasız, çok cahil. Bugünü kurtarsınlar yeter. Lafa geldi mi herkes şikayetçi. Fakat bir şeyler yapalım dediğimizde, önce kendi çıkarlarına bakıyorlar...