Zeynep Çelik

Zeynep Çelik
@zeynep_celikk
Puan vermedi·505 syf.··
2021 11. kitabı
Bu kitabı okulumun kütüphanesinden alıp okudum ve içine geçmeden kapak baskısıyla bile beni çok heyecanlandırdı. Belki çok sanatsal görünmeyebilir ancak bende çok güzel bir hissiyat bıraktı ve aynı yayınevinden aynı kitabı kitaplığımda da bulunmasını istediğim için hemen sipariş ettim. İçeriğine gelecek olursam öncelikle çevirisini çok beğendim. Bana kültürümüzle harmanlanmış sıcak bir üslup gibi geldi. Ayrıca sürekli konuşma halinde oldukları için kitap hiç sıkmıyor. Akıcı bir şekilde sürdürülüyor. Ben içerisinde ülkemden birçok insan buldum. Bence bu kitap, içerisinde günümüz Türkiye'sinden de birçok şey barındırıyor. İçerisinde haklarını arayan insanların cahilliğe karşı verdiği mücade işlenmiş. Kitapta çok büyük ve çok güzel bir mücadele için uğraş veriliyor ve insanların haklarını araması cezalandırılıyor. Düşünce özgürlüğü olmayan bir yerde insanların körelmiş zihniyetlerini uyandırmaya çalışıyorlar. Bir ayaklanma ile haklarını aramaya çalışıyorlar ve bu zorlu yolculukta yalnızca adalet istedikleri için eziyet görüyorlar. Bence çok güzel bir kitap bana soracak olursanız ben çok beğendim. Okuduğum ilk Maksim Gorki eseriydi. İyi ki ön yargılı yaklaşmayıp okumuşum...
AnaMaksim Gorki · İlya Yayınevi · 201234,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Zeynep Çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·505 syf.··
2021 11. kitabı
Maksim Gorki
8.5/10 · 34,4bin okunma
"Üzüntü sanki bir ikinci dert gibi bizim bütün varlığımızı sarmış, aldığımız soluk üzüntü, giydiğimiz elbise üzüntü, hep üzüntü... Ancak bunda övünülecek bir şey yok; herkesin gözünü patlatmıyorlar ya, kimimiz de kendiliğimizden gözlerimizi kaparız. İnsan, böyle hayvan olunca sıkıntıyı, acıyı göze almalıdır!"
Sayfa 84 - İlya Yayınevi·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan