Hababam Sınıfı…
Çok beğendiğim bir kitap. Okurken kahkaha attığım yerler oldu. Kitap çok akıcı ve eğlendirici. Sıkılmadan okuyacağınız bir kitap.
#rıfatılgaz
#hababamsınıfı
Sait Faik Abasıyanık durum hikayecisi olduğu için kitap akıcı değil. Durum hikayesi olarak düşünürsek gerçekten güzel bir kitap. Okuyunca bize durum hikayesi okuduğumuzu hatırlatıyor.
#saitfaik #saitfaikabasıyanık #semaver
SemaverSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 201915,2bin okunma