Yine anladım ki, her ne kadar insanlar kendileri için kaygı çekmekle yaşadıklarını zannederlerse de, gerçekte onlar yalnız sevgiyle yaşarlar.Yüreğinde sevgi taşıyan insanın sevgisi Allah’tandır ve Allah o insanın içindedir.
Çünkü varlığın sebebi sevgidir