Gördüğüm, görebildiğim her şey bana aittir. Ne kadar uzağı görebiliyorsam, o kadar çoğuna sahibim. Yalnız değilim: Dünya bana ait; benim için ve benimle var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
eylülün tam ortası
bizans'tan geri geldim geriş'e
referandum sonrası
fakir hayır dedi
yargıyı kıskaca almaktan
başka derdi olmayan
dandik anayasaya
ülkenin dörtte biri
sandığa gitmedi
geri kalanın yüzde ellisekizi evet dedi
fakir hassiktir deyip döndü köyüne
hayir demek için
bizans'a gitmeye üşenen arkadaşlar
deniz kıyısında bronzlaşmaktalar
yat üstüne güneşliklere serilmişler
iyi güneşlenmeler
alın size hiç güneşsiz
çok karanlık
cüppeli anayasa