Dişlerimle, şafağı sökmek isterken karanlığın göğsünden;
Gün ağarıyordu saçlarıma,
Tel tel,
Raylarımdan çıkıyordum,
Vagonlarım kopuyordu bir biri ardına,
Savruluyordum...
Gel,gel, ne olursan ol yine gel
İster kâfir ol , ister ateşe tap ,ister puta
Ne olursan ol yine gel
İster yüz kere tövbe etmiş ol
İster yüz kere bozmuş ol tövbeni
Ümitsizlik kapısı değil bu kapı
Gel ne olursan ol yine gel
Çoğu zaman mesele Tanrı 'nın ne olduğu değil, bizim onda ne gördüğümüzdür. Sevgi dolu olanlar merhameti görür, zalim olanlar şiddeti. Zeki olanlar aklı görür, aptal olanlar kör inancı; alimler bilimi görür, cahiller mucizeyi."