Allah'ın varlığının bile sadece bir şükür sebebi olması İslam'ın güzelliği ve uğruna her şeyin feda edilmesi, benlikten geçilmesi, sarhoş olunması için yeterli değil midir? O'nun varlığını hissedenler, hislerinin gerekliliklerini yerine getirenler ne nasiplidir.