Bu kitabı okul kütüphanesinden boş olan bir saatimi doldurmak için rastgele seçmiştim.Simdi ise neden daha önce Peyami Safa okumadım diyorum.Anlatim ve psikolojik tahlil harika.Ask, hastalık, imkansizlik ,tevekkül duygularını iliklerime kadar hissettim.Su hayatta en buyuk kıymetin sağlık olduğunu bir kere daha anladim ve içten içten sağlıklı olduğum için şükrettim.Kitabin son sayfalarında hastane yatan o çocuğun bacağını kaybetmemek için verdiği mücadeleyi resmen yaşadım.Cumleler yuregimden kopmus gibiydi.yazilabilecek bir suru sey var aslinda ;ancak sadece hislerime yer verebildim.Okumanizi tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Heyhat!Ben onu tanidim, Horatio.Soytarilarin en alaycisiydi.Bin defa beni kollarında gezdirdi.Simdi ne yanak kalmış,ne ağız!Bin defa beni kollarında gezdirdi.Velut bir muhayyele!Hanibsenin şarkıların,lâtiflerin, davetlileri kahkahalara bogan şakaların operatorun bana bakışlarındaki merhamamet, nefret,ciddiyet.Agir ağır yokuşu iniyoruz.Bir köy lokantası. Lokma.Zavalli Yörük!Horatio!Bana bir şey söyle!