"Marco, Ramos, Adeo ve diğerleri...Kısa bir andı, çok kısa bir andı ama büyüdük. El ele tutuşup gözlerimizi kapadık. Türküler söyleyerek, üzerimize gelen hançerli adamlara doğru yürüdük."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben yaşamak isterdim. Her akşam evimizin küçük salonundaki odun ateşinin yanında, babam annem ve kız kardeşimle oturup, beraber söylediğimiz şarkıları söylemeye devam etmek isterdim. Babamın kış için odun keserken biden durup, yavaşça mendiyle alnını silmesini, annemin tencereleri dizerken arada bana bakıp gülümsemesini tekrar tekrar görmek isterdim ve dostum Fabrios'la her yaz o en büyük meşhur kayadan, mahallenin diğer çocuklarıyla birlikte mavi dereye atlama yarışı yapmayı, güneşi, kışı, dalgaları, rüzgarı yeniden hissedebilmeyi..."
"Ne Akrepler'in grubuna katılmak ne de kuyudan yüz kova su çıkarmak. Hiç biri değil. Büyümek böyle bir şey değil. Başka bir şey. Güneşin, kalbinin içine girmesine izin verebilmek gibi bir şey büyümek. Sıcacık bir şey. Sert değil yumuşak. Oysa ki ben, buz gibi soğuğum."