Keşke nefret etsem.. keşke bir şeylerin artık oluru yokken varmış gibi hissetmesem, hem nefret etsem hem de hiç görmek bile istemesem... Ama olmuyor işte yine en üzgün anlarda onları en mutlu anlarda da onları düşünüyorum. Kurtulsam bu hislerden sevmesem artık onları unutsam hiç hatirlamasam mesela, o kadar ihtiyacım var ki bu duyguya