Delikanlılığı serserilik zanneden, dizi kahramanlarını örnek alan evlatlar...
Oysa kahraman olmak,adam olmak yaşı küçük diye savaşa alınmadığı için ağlayan, Peygamberine (s.a.s.) aşık, Habib olmaktı.
Elimi beş yerinden dağladı beş parmağın,
Bağrımda da yanmadık bir yer bırakmadan git.
Bir yarın göçtüğünü, çöktüğünü bir dağın,
Görmemek istiyorsan ardına bakmadan git!
Faruk Nafiz Çamlıbel