Üzülürüm ki canım ülkemin bir yerlerinde Nazan gibi ezilen, kendini ve sevgisini ifade edemeyen binlerce kadın var. Üzülerek bitiridiğim bir kitap oldu keşke sonu da olsa diyordum meğer sonunu bize bırakmış yazar biz devam ettiriyoruz Haldun’un hikayesini. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. İyi okumalar