İlk kitabındaki geçmişe gitme hikayelerini sevdiyseniz bu kitaptaki hikayeleri de sevebilirsiniz diye düşünüyorum. Devam kitabı gibi değil kesinlikle bu sefer farklı müşterilerin hayatlarına bakıyoruz. Ama yine çok sıcak ve akıcı bir kitaptı benim için.