Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılanilirmiş. Gene bu akşam anladım ki , onu kaybettiktrn sonra, ben dünyada ancak güçsüz bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim
Evlendim... Daha o gün , karımın bana herkesten daha uzak olduğunu anladım. Çocuklarım oldu... Onları sevdim, fakat hayatta kaybetmiş olduğum şeyi bana asla veremeyeceklerini bile bile...