zehra

zehra
@zhrayy
bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
"Ne zaman sonu hüzünlü biten bir film izlesem, hep bir kere daha izlerim. Nedenini biliyor musun?" Bu kez cevabı biliyordum. İyi hatırladığım bir anıydı. (...) "Evet, biliyorum." "Peki cevap ne?" "Belki bir sonrakinde mutlu sonla biteceğini umut ediyorsun.
Reklam
Bütün hayatımı, trajedisi ve komedisiyle gösteren bir film. Ama hepsini tek fotoğrafa sığdırmaya çalışırsanız, geriye sadece boş perde kalırdı. Deneyimlediğim bütün sevinçler, öfkeler ve hüzün bir araya toplanınca hayatım boş bir sinema perdesinden ibaret hale gelirdi. Orada hiçbir şey yoktu, geriye hiçlik kalırdı. Sadece apaçık, boş bir alan.
eğer hayatımın filmi çekilseydi....
Eğer hayatımın filmi çekilseydi, hafızalara kazınmasını isterdim, yapımı ne kadar alçakgönüllü olsa bile. Birine, bir şekilde anlam ifade etmesini, izleyenlere destek ve amaç vermesini isterdim.
Hayattaki bütün tesadüflerin nihayetinde tek bir kaçınılmaza varacağını görmek için fazla uğraşmaya gerek yoktu.
1000k
Yaşamak demek; ağlamak ve bağırmak, aptalca davranmak, üzülmek ve neşelenmek, hatta korkunç ve berbat deneyimlerden geçmek ... ve gülmek demekti. Güzel şarkılar, güzel manzaralar, baş dönmesi, şarkı söyleyen insanlar, gökyüzündeki uçaklar, atların gürüldeyen koşuları, ağız sulandıran krepler, uzayın sonsuz karanlığı, doğan güneşe silahlarını ateşleyen kovboylar ...
Reklam