zehra

zehra
@zhrayy
bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Charlie Chaplin
"Hayat yakından bakıldığında trajedi, uzaktan bakıldığında komedidir"
Hayat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
güzeldi çünkü bitmesi gerekiyor
Aşk bitmek zorundaydı. O kadardı işte. Herkes bu gerçeği bildiği halde âşık olmayı sürdürüyordu. Galiba hayat da benzerdi. Hepimiz bir gün bitmesi gerektiğini biliyor ama sonsuza dek yaşayacakmış gibi davranmaya devam ediyorduk. Aşk gibi hayat da güzeldi çünkü bitmesi gerekiyordu.
Mutlaka içimde küçük yaralar birikmiş, hafızamın derinlerinde sıkışıp kalmış olmalıydı. Herhalde bazıları buna pişmanlık adını veriyordu.
1000k
Öyle özel bir konuya da gerek yoktu, sadece konuşmak yeterdi, böylece birbirimizi önemsediğimizi bilirdik. Birbirimizin nasıl hissettiğini dinlemek için zaman ayırmak hoş olurdu. Keşke...
"Dünyada çok fazla zulüm var ama bir sürü güzellik de var."
1K