inceleme yazmak bile istemedim, benim gibi düşünenlerin olduğunu bilmek içimi rahatlattı. tüm kitabı cidden çıldırarak okudum. konusu aslında güzel bir konu ama karmen, yasema, haris ve ezel arasındaki dörtlü karmaşa -karmen ve ezelin fazla bencil olmaları ve etik olmayan davranışları- yüzünden gözümde çok aşağılara düştü. kitapta yasema karakteri olmasa belki ucundan kabul edilebilirdi ama şu an hayır.