Kural ve prensiplerimi değiştiren yada çiğneyen biri değilim. Ancak bu platformda öyle tipler var ki insana prensiplerini de çiğnettiriyor.
Kimseyi engellemeyen ben artık abuk subuk bir profil gördüğümde engeli basacağım, yeter bu kadar tahammülümünde bir sınırı varmış...