Van'ı anlatayım mı ? Kalabalık değil ama kaybolabiliyorsun. Bahçesaray gibiyim. Artık gülmeyi Çatakta bıraktım. Coşkuyu Özalp 'ta.Gevaş kadar yorgun , Tuşba kadar yıkık ,Çaldıran kadar belalı , Gürpınar kadar cefakar ve Başkale kadar isyankarım. Vanım yani doğuluyum. Uzaktan kötü gibiyim ama ;iyiliğin güzelliğin ta kendisi ve her şeye rağmen Van Gölü kadar merhametli ve sabırlıyım