Zill

Zill
@zill_
Ben Adım lazım değil.Çok gerekli ise öylesine biri işte...
Reklam
Şimdi ben yalnızım.Sevgi,yoksul.Öfke,aptal.Merhamet, kimsesiz.Şimdi hepimiz,elimizde bir ölü dünya,koşa koşa bütün iyilikleri unutmaya çalışıyoruz.
Sayfa 79·Kitabı okudu

Zill

, bir kitap okudu
Puan vermedi·46 syf.·
15 günde okudu
·
2022 95. kitabı
KafkaOkur Dergisi
7.8/10 · 145 okunma
Ben o gün orada öğrendim,çocukluğu olmayanın büyüklüğü de olmazmış.
Sayfa 43·Kitabı okudu