Zill

Zill
@zill_
Ben Adım lazım değil.Çok gerekli ise öylesine biri işte...
Gittiler. Geriye gecenin kendisi kaldı. Geceyi severim.Gece de beni sever.Ya da gecenin beni sevdiğine inanmak hoşuma gidiyor.İnsan sarıldığı,sarındığı bir şeyin kendisini itmesinden hoşlanmaz.
Reklam
Ben Adım lazım değil.Çok gerekli ise beyhude işlerin piri diyelim.
Sayfa 13·Kitabı okudu

Zill

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
2022 93. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,4bin okunma