Tüm ilişkilerde kendimizi nasıl gördüğümüzü değiştirmemiz gerekir. Kullandığımız zamirleri değiştiririz, ben ve benim yerine biz ve bizim demeye başlarız, başka çiftlerle daha sık sosyalleşmeye yönelir bekâr arkadaşlarımızı daha seyrek görürüz, bireysel ilgi alanlarımızdan vazgeçip birlikte yaptıklarımızı daha fazla benimseriz, kullandığımız ürünleri değiştiririz, hem evde hem dışarıda alışkanlıklarımızı değiştiririz ve liste böylece uzar gider.