Zk

Zk
@zk_rtp
öğrenci
şanlıurfa, 3 Ekim
39 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Hayatım boşuna gitmiş" diye düşünüyorum. Elime bir sünger alıp silsem ve Zorba'nin okuluna girsem. Ruhumun tenle, tenimi de ruhla doldururdum; kısacası içimde barıştırırdım bu yüzyıllık iki düşmanı.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluğu yaşarken onu kavramamız zordur; ancak o geçip de arkamıza baktığımız zaman, birdenbire biraz da hayranlıkla, ne kadar mutlu olduğumuzu anlarız.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Kadın korkunç bir sırdır, hiçbir zaman da kapanmayan bir yarası vardır.
Sayfa 66·Kitabı okudu
İki yol da sarp ve çetindi; ikisi de insanı doruğa çıkarabilirdi. İnsanın ölüm yokmuş gibi hareket etmesiyle, aklında her an ölüm olduğu halde hareket etmesi, belki aynı şeydi, ama, o zaman bunu bilmiyordum daha.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Hayatımın akışında Neden rastladım sana...
Sayfa 61·Kitabı okudu