Seriyi başlarda çok sevmiştim, kurgu olarak çok iyi ama Harry'nin bitmek tükenmek bilmeyen alkol sorunu, acıların çocuğu tavrı ve elindeki her şeyi kaybetme konusunda son derece hevesli olması benim hevesimi tüketti. Sırf Tom Waaler'in gerçek yüzünü ortaya çıkardığını görmek için okuyorum. Seri bitene kadar yazar daha kaç kez Harry'yi dibe vurduracak, tükenmişlik sendromuna sokacak açıkçası hiç merak etmiyorum. Gerçekten sıkıldım.