Kitabın konusu ve akıcılığı iyiydi. Yazım dilini beğendim. Bir günden biraz daha uzun bir sürede bitti. Konusu sizi sürüklüyor açıkçası, insanın daha çok okuyası geliyor. Buna rağmen kitabın çok hızlı gelişmesinden olsa gerek kitabın evrenine çok da giremiyorsunuz. Kendimi karakterlerin yerlerine koyamadım açıkçası. İki kişinin ağzından okuyoruz kitabı: Kestra ve Simon. Kestra yanılmıyorsam 16 yaşlarında bir kız. Kitap hakkında Kestra'nın güçlü bir kadın karakter olmadığı ile ilgili yorumlar okudum. Kısmen hak veriyorum. Aldığı bazı kararları ben de onaylamadım ve hatta Kestra'ya sinirlendim diyebilirim. Ama buna rağmen kitabın konusu, yapılan akıl oyunları vb güzeldi. Devam kitapları da var, onları da okuyacağım.