bazen kendim olamıyorum, kendim gibi. bazı anlarda, bazı (çoğu) insanların yanında
kötü hiss ediyorum kendimi sonra, düşündükçe pişman oluyorum konuşmamdan, hareketlerimden, hiç ben gibi değil çünki. nasıl oluyorda istemeden kendim gibi davranamıyorum? Acaba ben mi kendimi yanlış tanıyorum, insanların tanıdığı ben mi gerçek yani?