📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Kitaplarım olmadan kendimi çıplak hissederim
-Çıplak mı yoksa cahil mi?
-Kültürsüz demek daha doğru olur
-Demek ki senin kültürün yüreğinde değil, kütüphanende
Ne diyordu yazar “ öğrenmek kitapları raflara dizmek mi yoksa okuduklarını işine yaramayanları bir kenara bırakıp hafifleyerek yoluna devam etmek mi?”kitaplarımın altını çizerek okuyan biri olarak aslında bencillik yaptığımı farkettim .Yazarın deyimiyle “asıl kültür yüreğimizdedir kütüphanemizde değil “ düşüncesiyle belki de bir daha okumucağımız kitapları kitaplıkta tutmak yerine başkalarının da faydalanmasını sağlamalıyız .Teşekkürler Paulo C.